Naprawy powypadkowe
O usłudze
Zaraz po wystąpieniu szkody, nasz dział likwidacji szkód rozpoczyna kompleksowy proces, aby zapewnić szybką i efektywną naprawę pojazdu.
Procedura wygląda następująco:
Zgłoszenie szkody
do Towarzystwa Ubezpieczeniowego (TU).
Umówienie się w naszym Autoryzowanym Serwisie Obsługi (ASO)
na oględziny i podpisanie pełnomocnictw.
Wysłanie kosztorysu wraz z dokumentacją
do TU.
Zamówienie części
po akceptacji kosztorysu przez TU.
Przyjęcie pojazdu do naprawy
zapewniając auto zastępcze.
Naprawa pojazdu
w naszej własnej blacharni i lakierni na miejscu.
Wydanie pojazdu po naprawie.
Rozliczenie się ASO z TU
na podstawie faktur.
Jak to wygląda, krok po kroku?
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Gwarantujemy profesjonalną obsługę i najwyższą jakość napraw wykonywanych w nowoczesnej, mieszczącej się na miejscu blacharni-lakierni. Dzięki temu możemy zapewnić szybkie i precyzyjne naprawy, bez konieczności korzystania z podwykonawców.
Pracujemy wyłącznie na certyfikowanych produktach, spełniających rygorystyczne wymogi poszczególnych marek samochodowych. To zapewnia, że każda naprawa jest zgodna ze standardami producenta, co przekłada się na estetykę wykonanych prac.
Dodatkowo, dysponujemy flotą samochodów zastępczych, co pozwala naszym klientom na kontynuowanie codziennych obowiązków bez żadnych przerw. Niezależnie od tego, jak długo potrwa naprawa, zapewniamy komfort i wygodę użytkowania pojazdu zastępczego.
Zapraszamy do skorzystania z naszych usług – profesjonalna obsługa, najwyższa jakość napraw oraz pełne wsparcie na każdym etapie likwidacji szkody to nasze priorytety.
Profesjonalizm
Dlaczego warto odsprzedać nam samochód?
There is an optional description text whaich wraps on to multiple lines and will show a max number of 270 characters. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Możesz użyć odkupionego samochodu jako wpłaty początkowej
Akceptujemy samochody różnych marek i modeli
Gwarantujemy uczciwą wycenę i natychmiastową płatność w ciagu kilku godzin``
Nasz zespół
Nasz zespoł jest jak rodzina.
Która jest gotowa pomóc Ci w każdym problemie!
Kinga Kurlit
Formularz
Napisz do nas!
*Kontaktujemy się w ciągu 24h
Masz pytania?
Często zadawane pytania z odpowiedziami ułatwiające klientom zdobycie informacji o procesie zakupu i serwisowania pojazdów.
Jaka wygląda procedura likwidacji szkody zaraz po jej wystąpieniu?
Zgłoszenie szkody do TU, umówienie się w naszym ASO na oględziny i podpisanie pełnomocnictw, wysłanie przez Nas kosztorysu wraz z dokumentacją do TU, zamówienie części po akceptacji kosztorysu przez TU, przyjęcie pojazdu do naprawy, zapewniając auto zastępcze, naprawa pojazdu, wydanie pojazdu po naprawie, rozliczenie się ASO z TU na podstawie faktur.
Czy można u nas zgłosić szkodę?
TAK
Czy naprawy są wykonywane na miejscu, czy mamy podwykonawców?
Własna blacharnia lakiernia na miejscu
Czy oferujemy pomoc podczas zgłaszania szkody?
Tak
Jakie dokumenty są wymagane podczas likwidacji szkody?
Dowód rejestracyjny, prawo jazdy, polisa AC (przy szkodach z AC), oświadczenie SPRAWCY lub notatka Policji (przy szkodach z OC sprawcy)
Czy przy samochodzie firmowym klient ponosi jakieś koszty (np. VAT )?
W zależności od zawartej polisy AC, zgodnie z jej warunkami, ew. VAT, UDZIAŁ WŁASNY, AMORTYZACJA lub zgodnie z zasadami rozliczania pojazdu w firmie do uregulowania VAT (w szkodach z OC)
Sprawdź inne usługi
Zapraszamy do kontaktu i odwiedzenia naszego salonu